آخرین اخبار

حذف دوقطبی‌ در جامعه و ایجاد وحدت محور گفتمان شهید رئیسی بود + فیلم

گچساران- ایرنا- یک استاد دانشگاه(برادرزاده شهید آیت الله رئیسی ) با بیان اینکه حذف دوقطبی‌ در جامعه و ایجاد وحدت در کشور محور گفتمان شهید رئیسی بود، گفت: شهید رئیسی سعی می کرد تمام کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی داشتند با هر گرایشی دور هم جمع کند.

اشتراک گذاری
07 تیر 1403
کد مطلب : 14191

سید احسان رئیس الساداتی(رئیسی) روز پنجشنبه در اربعین سید الشهدای خدمت در جمع مردم گچساران با بیان اینکه این همایش به نوعی تکریم شهدای خدمت است افزود: شهید رئیسی خدمتگزار مردم بودند و آیه ۲۳سوره

احزاب به این مهم اشاره دارد که کسانی که صادقانه و متعهدانه با خداوند عهد بستند و به عهدشان وفادار بودند و اهل ایستادگی هستند و با هر نسیمی منافع شان تغییر نمی کند و الله را در زندگی شان می بینند.

وی ادامه داد: زندگی شهید رئیسی برای همه حجت بودند ایشان در خانواده انقلابی زندگی می کردند و در هفت سالگی پدرشان را از دست داد و با سختی ها زیادی زندگی می کردند .

رئیس الساداتی(رئیسی) ابراز کردند: حضرت امام راحل به وی اعتماد می کنند و ماموریت های ویژه به شهید رئیسی می سپارند ماموریت هایی که هرکدام می تواند آبروی فردی را تحت شعاع قرار دهد و کسی هم شاید قبول نکند .

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز شهید رئیسی این بود وارد میدان برای حل مشکلات می شدند و احساس مسئولیت می کردند.

برادر زاده شهید جمهور ادامه داد: شهید رئیسی مسئولیت های مختلفی در قوه قضاییه داشتند و از هیچ ماموریتی گریزان نبودند و خودشان را در معرض سختی ها قرار می دادند.

رئیس الساداتی(رئیسی) تصریح کرد: شهید رئیسی شتابان به سمت مشکلات حرکت می کردند و ایشان سازمان بازرسی را درشرایطی تحویل گرفتند که خیلی ها جرئت سرزدن به برخی از دستگاه ها را نداشتند اما وی با جرئت اقدامات ارزشمندی را در این زمینه انجام دادند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم و بخشی از پروژه های دولت های قبل را در این سه سال تکمیل می کردند اظهار کرد: شهید رئیسی خودشان را متعهد می دیدند که طرح های به جا مانده از دولت های گذشته را پیگیری و در اولویت کارهای خود قرار داده بود.

رئیس الساداتی(رئیسی) افزود: شهید جمهور در بدو امر که رئیس جمهور شدند با فساد مبارزه کردند.

امیدوارم دولت چهاردهم با هر اندیشه سیاسی ادامه دهنده راه شهدا باشند

وی ادامه داد: در بخش صادرات نفت کارهای بزرگی در دولت سیزدهم انجام شد و امیدواریم دولت چهاردهم با هر اندیشه سیاسی ادامه دهنده راه شهدا باشند.

حذف دوقطبی‌ در جامعه و ایجاد وحدت محور گفتمان شهید رئیسی بود + فیلم

برادر زاده شهید جمهور ادامه داد: راه شهید رئیسی چیزی جز راه ولایت نبود شهید رئیسی مردم دار و ولایت مدار بودند و در دوره سه ساله روابط بسیاری را با کشورهای جهان داشتیم و بعد از شهادت شهید رئیسی بسیاری از

کشورها عزای عمومی اعلام کردند که این خود نشان از راهبرد جمهوری اسلامی در جهان است.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی توجه ویژه ای به جبهه مقاومت داشتند و معتقد بودند که جبهه مقاومت بخشی از استراتژی جمهوری اسلامی است.

رئیس الساداتی(رئیسی) افزود: شهید رئیسی به دنبال جلب رضایت عمومی، احترام به مردم و اطاعت محض از فرامین رهبری بودند و همواره خودشان را سرباز ولایت برمی شمردند.

اربعین شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای هفت تیر با حضور مردم و مسئولین در سالن اجتماعات آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

شهرستان گچساران ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =